Saturday, May 15, 2010

turun naik pejabat..

rase macam da lama x menaip..da lame xmenghadap komp.padhal baru la brape minggu..dah xkeruan..hahaha..

kisah itu ajar aku erti kehidupan..

kawad baru habis rabu haritue..
penat tak hilang lagi..sdey x habis lagi..
kami diserang masalah baru..

hari isnin haritu je brape kali aku kena panggil dengan cikgu..
pn azrini nampak risau..dia bagi keyakinan dan kekuatan kat aku..
saya yakin awak tak buat ssb saya kenal ILY IZREEN..
thats what she says..
aku plak cakap..kebenaran pasti menang..
guru bomba aku yg sorg tue sure la panas hati..wat hal lagi die tue..cikgu2 suruh aku bersedia..
aku takkan berceita lanjut..
cuma hari selasa hari penentu..
thanx to dak kawad bomba form 5 sbb ade dgn aku..dorg menjadi smgt aku tyme tu..masing2 berdoa dalam hati..moga kebenaran dapat ditunjukkan.
mai psan: ily tolong la jgn nangis nanti..kalau x kau nampak lemah..
aku ingt pesan disiplin..BE PROFESSIONAL...dont emosional..thanx cikgu..=p
alhamdulillah..kemenangan di pihak benar..
dengan izin Allah..aku dapat jawab dengan tenang..
cikgu puji cara ak jawab..sweet sgt..aku pun jawab..saya pon xsangka dpt jawab mcm tue..sume dgn izin-Nya..
*_*
pape pon..habis je selesai..aku rase nak terjelopok tumbang..penat tahan kat dalam pejabat tadi.da rase mcm kat court da..hahaha..but..i do love my school hem..pergh..syg gler biler dy bantu kami..dy plok aku..hurm..aku rase kuat kembali..
alhamdulillah..
TAKBIR!!!

hey budak..dont be too senstive yer..

No comments:

Post a Comment