rindu pada hos.

Melalui hari2 yg sangat sibuk..huhu..
Alhamdulillah kami punyer study group berjalan dengan lancar buat masa ni.. seronok la belajar ramai2..hurm..sal perselisihan faham tue.. biar la..x cari pasal so,, jgn buat pasal..xsuke..la,, lagipon berapa lama je pon nak sabar kan..lek la..bak kata cikgu,, be professional..hurm.. cikgu tak habis2 bahan aku sal si dia yang buat aku kene panggil ke pejabat..klaka.. adeke ckgu mendoakan aku ngn abg die?? TIDAK!!! Hahaha.. I noe cikgu gurau..tapi jangan..!! hehe.. pn Suzi gtaw aku..”tapi,, memang ramai pon g puji cara kamu bercakap haritue..ye la..kamu berjaya menyelamatkan semua orang” bukan nak bangga ea..nak kongsi jer.haha..lawak2… thanx to Allah n Alhamdulillah sbb diberi kekuatan sebegitu..

hurm.. menitis air mata masa aku betul2 decide to drop KEB.. huhu.. I miss that hos..
haritue latih adik main ngn hos tue.. 1st aku nampak hos tue aku plok die..ouh..miss that thing.. taun lepas tiap petang main ngn hos tue… huhuhu.. lagi tyme latihan pusat KKB… bak kata jurulatih,, nasib baik xkene tidur,mandi dengan hos..

hurm…
hari rabu baru nie.. aku kene panggil lagi pergi pejabat..
masa kat kelas tibe2 guru displin panggil pergi pejabat.. cuak kot..ingt ape la jadi kat family aku..tapi biler sampai,, cikgu suruh masuk bilik pengetua.. ingt aku ngn cikgu jer..
sekali masuk je………………………………aduhai..pengetua, displin, hem ,koko…..n……….hurm…besar gler kes nie..menggigil aku.. tapi alhamdulillah..kes DONE… sayang sama cikgu… alhamdulillah………..

PERANG BERMULA………*_*

Comments

Popular posts from this blog

Azam 2020

festival belia dan ekspresi mahasiswa?

am i in love??