Saturday, April 23, 2011

paper work ke work with lots of paper??!!

assalamualaikum wbt n hye there..

sangat terhau kepada 'siblings' saye kerana sanggu bekerja membantu saye ...
sangat seronok kerja bersama korang la..
tapi sedih sbb korum tak ckop..nak buat macam mane,, shiela n izza ade hal..
itupon dhiya dapat join sehari je.izza insyaAllah join hari isnin..(itupon kalau xde aral melintang)

tapi seronok la buat kerja dengan koang..
tak penat sangat (pergh!!! tipu giler tak penat)
haha..
penat kan geng??

xpe,, skang ang bulan mac punye tinggal lagi sikit kan..so kite kene berhempas pulas utk feb n jan n calendar die..
n then susun..
sikit je kot lagi..
haha..

thanx utk pengorbanan korang yang sanggup datang hari isnin...
(susah cari duit ni kan sebenarnye)

lucu bila ingat dialog
alang: ily, pecat lah aku.. pecat lah aku..

(haha.. betapa penat ye kerja tue.. tapi thanx coz ko still tolong..)

terima kasih juga sbb tadah telinga dengar lagu faveret saye setiap kali mule kerja..
(selamat tinggal -zizan feat dina)

cerita 'sweet' jangan lupe.. pisau pon jadi sweet.. manis..=p

No comments:

Post a Comment