assalamualaikum n hye there..

alhamdulillah,, dah seminggu lebih aku di alam pra-siswazah ni..
macam2 perasaan ade..
yang paling jelas... memang TEKANAN la..
PENAT..
RINDU..(wow,, i miss my family, rumah n SWC aku!!!)
PENAT dan PENAT..

tapi alhamdulillah..
my roommate is in the same tutor class n kuliah with me..
agak memudahkan dan menyenangkan..
beside, in my house,
ade lagi 2 orang yang same tutorial ngan kuliah.. BEST!!!
senang nak belajar same..

alhamdulillah juga..
housemate ku sangat best...
zila,aisyah,pah,dila,mimi, anis n bi..
(dah ingat dah nama mereka!!)
dorang suke buat aku gelak.. kelakar sungguh..

kawan2 smkakl pon best!!
banyak membantu..
xadalah rasa tercampak sorang2 kan..
MIZUE!! xsangke same tempat edngan kau!! jumpa balik kak long aku time form 3!!
(dorm "setan" dah x "setan" dah!!!)

dan kat sini,, i want to thanks to persons yang dah banyak sangat membantu..
lebih2 lagi dalam memberi kata2 peransang untuk terus CEKAL!!!
yup!! i must to be strong la...
tak kan baru tiup sikit baru nak jatuh..

so thanks to ......
MAMI la!!
sayang mami!!

n ....kamu... dear sis...
banyak sabar n rajin dengar orang mengadu this n that.. terima kasih..=p
lagi2 time orentasi..
yup,, saya memang la tak berminat orentasi2 ni..
tapi yang ni punye ok sebab xada LDK!!
nasib baik xde..diesebabkam x ada LDK saya bagi 5 bintang.. hahaha

n to my dear sister juge!!
syaza Azman..!!
terima kasih dear syaza!! i miss u la dear cousin..( actually 2nd cousin taw..)
walau dulu selalu gaduh2..hahaha..
(syaza suke cari gaduh!!)
tapi dari dulu syaza banyak tolong...baik syaza ni sebenarnya..
nampak je garang.. dalam hati PENUH taman taw.. hua3!!

Comments

  1. adik.. thanx taw.. hehe.. ktew memg suke cari gaduh. awak pun sam etaw..hehe

    ReplyDelete
  2. tak!!! syaza yang suke cari gaduh.. hahahah..
    =p

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Azam 2020

festival belia dan ekspresi mahasiswa?

am i in love??