chipsmore.. urgh!!!

salam..
1stly,,
happy birthday my brother!!
sambut birthday abang tadi..=p

then, nak bicara soal tajuk..
saya suka chipsmore..
tapi xsuka :sekejap ade,, sekejap TAKDE!!
bosan kot..

aku pernah cari orang yang sanggup sediakan bahu masa aku nangis mcm kau buat...
tapi tak sama..
aku pernah cari orang 'teman' aku time naik lrt sorang2 gune hp mcm kau buat..
tapi tak sama..
aku pernah cari orang nasihat aku mcm kau buat..
tapi tak sama..
aku pernah cari orang 'teman' aku ketika aku naik kereta laju(fobia kot) mcm kau buat..
tapi tak sama..
aku pernah cari orang bagi kata2 manis mcm kau buat..
tapi tak sama..
aku pernah cari orang yg genggam tangan aku sambil bagi semangat mcm kau buat..
tapi tak sama..
aku pernah cari orang yang sanggup tadah telinga dengar aku mengadu mcm2 mcm kau buat..
tapi tak sama..
aku pernah cari orang yang sabar dengan aku mcm kau buat..
tapi tak sama..
aku pernah cari orang yang menangkan aku walau aku kalah mcm kau buat..
tapi tak sama..
aku pernah cari orang yang boleh buat aku ketawa mcm kau buat..
tapi tak same..
aku pernah cari orang yang boleh buat aku senyum sampai ketelinga mcm kau buat..
tapi tak same..
aku pernah cari orang yang boleh buat aku tak senang duduk mcm kau buat..
tapi tak sama..

semakin aku cari..
makin tak sama....
kerana KALIAN tetap tiade pengganti..
terima kasih untuk pelangi...=p

tapi ingat pesan seorang senior,,
tika kamu kehilangan seseorang..
ingatlah bahawa Allah pinjamkan dia seketika untuk kamu,supaya kamu mengingatiNya setiap masa..
(aku ubah ayat sikit kot..lupe la.. tapi isi die tu lah)

dan sekali lagi,, walau ia seketika.. tapi selamanya KALIAN tiade pengganti..
terima kasih dan aku tetap hargainya..syukur...

whatever it is..
keluargaku tetap tiada bandingnya..

Comments

Popular posts from this blog

Azam 2020

festival belia dan ekspresi mahasiswa?

am i in love??