weirdo..

dah lama x berblogging..

hari2 ade je customer yang saya kenal .. macam kelakar pulak.
haritu ade senior saya datang..
dia dah ada anak dah..serious terkejut..
sejuk mata memandang dia..
>.<

haritu ade sekumpulan anak gadis remaja jadi customer saya..
serious sedih tengok gaya dorang..
sedih sebab adab hilang entah ke mana..
datang2 je ketuk meja..
:kak, air tu bape ?
senyum sambil greet..
pandang kawan,, then...

:kak!!! air tu brape...
:adik nak float ke x..
:xnak
:large ke regular ek dik.. beza 50sen je..
: nak regular. 4.
:ok.. harga.....

sambil buat air dorg..
:kakak cantikk, kakak hot.. uuuuhhh.. hot stuff..

haish.. dah macam kene kacau ngan samseng jalanan plak rasanya..
masalah nye. yang kacau tu dah la.. ANAK GADIS..
sediih betul dunia, pelik... weird..
ya Allah, berilah kesedaran buat mereka....


harini hari last shift manager kedai kiorang..
sedih..
semalam dia tolong kita. harini die last..
saya dengan dia boleh kata rapat la.. sebab die sangat dekat dengan staff..
hug n kisses for her..
serious saya rindu tampar tumbuk cubit dari dia atas kenakalan saya..*_*
walau.. kau tiada disini ku tetap ingat segala pesanmu.....
hahaha.. all the best ..=)

Comments

Popular posts from this blog

Azam 2020

festival belia dan ekspresi mahasiswa?

am i in love??