Exam week. Ujian emosi 2.

Minggu peperiksaan kali ni sedikit 'tense' mungkin.Teruji binaan batu bata atas dasar persahabatan. Sebagai aku, menyusun sepuluh jari memohon keampunan .

Aku masih mencari diri. Maka betulkan aku. Aku masih dengan kesalahan. Maka maafkan aku. Aku masih kosong. Maka penuhkan aku. Aku masih belajar. Maka ajari aku.

Kadang aku gagal mengawal emosi. Sehingga memaksa kalian bersabar .

Dikau sahabat. Mengenali diriku lebih dari aku mengenali diri sendiri.

Thanks for being with me when I'm up and down.

Bertemu berpisah kita kerana Allah. InsyaAllah.

Hope this friendship stay till Jannah. Amiin.

And i cant barely thing what will my life be without this tautan persahabatan. (Ok,, ayat bajet sweet.. Lelwwss. )

P/s: Post pelik ni untuk kawan2. Semua kawan2. Yang pernah aku sakitkan hatinya. Yang pernah teruji kesabarannya. Dan semua lah.*_*

Comments

Popular posts from this blog

festival belia dan ekspresi mahasiswa?

Azam 2020

am i in love??