Escapism

Assalamualaikum.

Moga hari hari yang dilalui baik baik sahaja.

Alhamdulillah, dah lebih sebulan dah menempuh sem 6 .
bermulalah kembara thesis kami.
fuuuhh.
moga Allah bantu.


Bila jalan banyak simpangnya dan kau keliru.
Tanyalah Dia yang Maha Tahu.
=)

ada satu ketika, aku keliru dengan jalan. simpang siur yang tak berkesudahan. sehingga aku buat keputusan untuk keluar.
Add caption

escapism.

tapi secara berhadapan dengan nature.
Subhanallah,

Bukit Kutu dengan ketinggian 1053 sangat awesome.



dan tika itu kau akan kembali sedar,
You are so small, so with your problem.

dan aku kembali berpaut padaNya.

dan kembali melangkah berjalan.

saat sampai puncak bukit, kau lupa segalanya kecuali satu. KebesaranNya.


aku budak lemah yang ingin bangkit berlari.
*tarik nafas*
*senyum*




Bukit Kutu terletak di Kuala Kubu Baru.
dengan ketinggian 1053
perlukan guider dan permit.
tahap letih : letih jugak lah. Kena jaga fitness dulu . (sebab ade kes budak rombongan kami sampai cramp kaki)
pemandangan: Subhanallah superb
ade air tapi masa kat bawah dan puncak. cuma kat puncak tu air dah bercampur dengan bendasing . maka bawalah bekalan air yang mencukupi. dan aku bawak satu botol air besar dan satu botol air kecik. cukup-cukup habis masa main air kat bawah.

=)

Comments

Popular posts from this blog

Azam 2020

festival belia dan ekspresi mahasiswa?

am i in love??