Work From Home

 Subhanallah.

Lama dan sungguh lama tidak menulis. Tiba tergerak tangan kesini pada pukul 12.20am 12/11/2020.

Lama dan sungguh lama. 

Telah banyak yang berubah. Alhamdulillah.

Happily married. A mother to a smart boy named Ahmad Mikael whom currently 2 years plus now.

Apa yang bawa aku kesini?


PKPB. WFM. Kerja dari rumah.

Alhamdulillah.

Aku merupakan seorang isteri yang bersyukur ade suami yang ringan tulang dan bersyukur menjadi ibu kepada seorang anak yang sihat dan bijak.

But to be honest,

WFH is not easy for me. I am blessed to be closed to my sweetie pie 24 hours so that i would not be worried like I always do when he is not near my sight. Ahmad Mikael seorang anak yang sangat 'clingy'. None of a second he would want to play alone. I am quite tired to slip time to complete my work and also pleased other people (which not work related). 

But this past un-productive week give me a slight 'burn-out' feeling which make my heart pump faster than usual.

So today, I am trying to take my time to breath (minta suami aku sedikit masa untuk tidur siang tanpa gangguan). Alhamdulillah he did a great job to it. 

Alhamdulillah now I can have all my senses back. Listing again what to do in this week (kerja dan bukan kerja).

Semoga seorang aku menjadi aku yang lebih baik. Amiin.



Comments

Popular posts from this blog

Azam 2020

festival belia dan ekspresi mahasiswa?

am i in love??